tauba ke iraade se gunaah karana kaisa hai?, tauba ke niyat se gunaah karana kaisa hai?, gunah karna is niyat se ke baad me tauba kar lenge kaisa hai
तौबा के इरादे से गुनाह करना कैसा है ?
तौबा के इरादे से गुनाह करना कुफ़्र है ।
सवाल :- तौबा के इरादे से गुनाह करना कैसा है ?
जवाब :- तौबा के इरादे से गुनाह करना कि बाद में तौबा कर लूंगा यह शैतान का बहुत बड़ा और बुरा वार है ।
मुफस्सिरे शहीर , हकीमुल उम्मत हज़रत मुफ्ती अहमद यार खान रहमतुल्लाह अलैह फ़रमाते हैं :
तौबा के इरादे से गुनाह करना कुफ्र है । ( नूरुल इरफ़ान , पारह : 12 , यूसुफ , तहूतल आयह : 9 )
tauba ke iraade se gunaah karana kaisa hai |
हुकूकुल्लाह और हुकूकुल इबाद से तौबा करने का तरीका ।
सवाल : क्या तौबा से हर गुनाह मुआफ हो जाता है ?
नीज़ हुकूकुल्लाह और हुकूकुल इबाद से तौबा करने का तरीका़ भी बयान फ़रमा दीजिये ।
जवाब : सच्ची तौबा अल्लाह ने वोह नफ़ीस शै बनाई है कि हर गुनाह के इज़ाले को काफ़ी व वाफ़ी है ।
कोई गुनाह ऐसा नहीं कि सच्ची तौबा के बाद बाक़ी रहे यहां तक कि शिर्क व कुफ्र ।
सच्ची तौबा के क्या मतलब हैं?
सच्ची तौबा के यह मतलब हैं कि गुनाह पर इस लिये कि वोह उस के रब की ना फ़रमानी थी नादिम व परेशान हो कर फ़ौरन छोड़ दे।
और आइन्दा कभी उस गुनाह के पास न जाने का सच्चे दिल से पूरा इरादा करे।
जो चारए कार उस की तलाफ़ी का अपने हाथ में हो बजा लाए मसलन
- नमाज़ ।
- रोज़े के तर्क या गस्ब ।
- सर्का ( चोरी ) ।
- रिश्वत ।
- रिबा ( सूद ) ।
बल्कि इस के साथ यह भी ज़रूरी है कि जो नमाज़, रोज़े नागा किये उन की क़ज़ा करे ।
- जो माल जिस जिस से छीना ।
- चुराया ।
- रिश्वत ।
- सूद में लिया ।
पता न चले तो इतना माल तसद्दुक ( सदका़ ) कर दे।
और दिल में नियत रखे कि वोह लोग जब मिले अगर सदका़ पर राज़ी न हुए अपने पास से उन्हें फेर दूंगा ।
अहले इल्म ने तसरीह फ़रमाई है कि तौबा के अरकान तीन (3) हैं :
- गुज़रे हुए जुर्म पर नदामत यानी नादिम व शर्म सार होना ।
- मौजूदा तर्जे अमल को दुरुस्त रखना और गुनाह का इज़ाला व बेख - कनी करना।
- आइन्दा के लिये गुनाह न करने का पुख्ता अज्म करना ,
जैसे शराब नोशी लेकिन अगर उस ने हुकूकुल्लाह में कोताही की और उन से तौबा करना।
चाहे जैसे नमाज़ , रोज़े और ज़कात वगैरा की अदायेगी में गफ़्लत और कोताही की तो
इस के लिये तौबा का तरीका यह है कि।
पहले उस कोताही पर नादिम हो फिर पुख्ता इरादा करे कि आइन्दा इन की अदाएगी़ में ग़फ़लत से काम नहीं लेगा।
और इन्हें हरगिज़ जायअ नहीं करेगा , फिर तमाम जायअ कर्दा हुकू़क की कज़ा करे।
और अगर जायअ कर्दा हुकूक का तअल्लुक बन्दों से हो तो सेहते तौबा इस पर मौकूफ़ है ।
जिस को हम ने पहले हुकूकुल्लाह के ज़िम्न में बयान कर दिया है।
कि इस की सूरत में अम्वाल की ज़िम्मादारी से सबुक दोश होना।
और मज्लूम को राजी करना ज़रूरी है।
जिन का माल गस्ब किया गया , वोह उन्हें वापस किया जाए या उन से मुआफ़ कराया जाए ।
और वोह मुतअल्लिका अफ़ाद मौजूद और बकैदे हयात न हों तो
उन के वारिसीन मुतअल्लिकी़न और का़इम मक़ाम अपाद व वकील के जरीए अम्वाल की वापसी और मुआफ़ी अमल में लाई जाए ।
कुन्यह में है अगर किसी शख्स पर लोगों के कर्जा जात मसलन गस्ब , मज़ालिम और जिनायात की क़िस्म से हों और तौबा करने वाला उन मुतअल्लिका अफराद को नहीं जानता पहचानता तो।
इतनी मिक्दार फुकरा व मसाकीन में क़ज़ा की निय्यत से खैरात कर दे।
अल्लाह तआला की बारगाह में तौबा करने के बा वुजूद अगर उन अफ़ाद को कहीं पा ले तो उन से माज़िरत करे ( या'नी उन से मुआफ़ी मांगे )
अगर मज़ालिम का तअल्लुक इज्जत वगैरा से हो जैसे किसी को गाली देना।
गीबत करना , तो इन में वुजूबे तौबा उस शर्त समेत जो हम ने हुकूकुल्लाह के ज़िम्न में बयान किये हैं ।
यह है कि जो कुछ इस ने उन के बारे में कहा उन्हें इस जुर्म पर इत्तिलाअ दे और उन से मुआफ़ी मांगे ।
अगर यह मुश्किल हो तो पुख्ता इरादा कर ले कि जब भी उन्हें पाएगा तो ज़रूर माज़िरत करेगा।
अगर इस तरीके से भी आजिज़ हो जाए।
या'नी मज्लूम वफ़ात पा गया हो तो फिर अल्लाह तआला से बखशिश मांगे और अल्लाह तआला के फ़ज़्लो करम से क़वी उम्मीद है कि ।
वोह मज्लूम मरहूम को अपने जूद व एहसान के ख़ज़ानों में से दे कर राजी कर देगा।
और दोनों में सुल्ह करा देगा क्यूं कि वोह जवाद , करम करने वाला , इन्तिहाई शफ़्क़त फ़रमाने वाला और रहम करने वाला है । ( फ़तावा र - ज़विय्या , 21/121 )
tauba ke iraade se gunaah karana kaisa hai?
tauba ke iraade se gunaah karana kufr hai .
savaal :- tauba ke iraade se gunaah karana kaisa hai ?
javaab :- tauba ke iraade se gunaah karana ki baad mein tauba kar loonga
yah shaitaan ka bahut bada aur bura vaar hai .
mufassire shahir , hakeemul ummat hazarat mufti ahamad yaar khaan rahamatullaah alaih faramaate hain :
tauba ke iraade se gunaah karana kuphr hai . ( noorul irafaan , paarah : 12 , yoosuph , tahootal aayah : 9 )
hukookullaah aur hukookul ibaad se tauba karane ka tareeka .
savaal : kya tauba se har gunaah maaf ho jaata hai ?
neez hukookullaah aur hukookul ibaad se tauba karane ka tarika bhi bayaan farama deejiye .
javaab : sachchi tauba allaah ne voh nafees shai banaee hai ki har gunaah ke izaale ko kaafee va vaafee hai .
koi gunaah aisa nahi ki sachchi tauba ke baad baaqi rahe yahaan tak ki shirk va kufr .
sachchi tauba ke yah matalab hain ki gunaah par is liye ki woh us ke rab ki na faramaani thee naadim wa pareshaan ho kar fauran chhod de.
aur aainda kabhee us gunaah ke paas na jaane ka sachche dil se poora iraada kare.
jo chaara e kaar us ki talaafi ka apane haath mein ho baja lae masalan
- namaaz
- roze ke tark
- ya gasb ,
- sarka ( choree ) ,
- rishvat ,
- riba ( sood )
balki is ke saath yah bhee zaroori hai ki jo namaaz, roze naaga kiye un kee qaza kare .
jo maal jis jis se chheena , churaaya , rishvat , sood mein liya
unhen aur voh na rahe hon to un ke vaarison ko vaapas kar de
ya maaf karae , pata na chale to itana maal tasadduq ( sadaka ) kar de.
aur dil mein niyat rakhe ki woh log jab mile
agar tasadduk par raazi na huye apane paas se unhen fir doonga .
ahale ilm ne tasarih faramayi hai ki tauba ke arakaan teen (3) hain :
( 1 ) guzishta jurm par nadaamat yanee naadim wa sharm - shaar hona .
( 2 ) maujooda tarje amal ko durust rakhana aur gunaah ka izaala wa bekh - kanee karana.
( 3 ) aainda ke liye gunaah na karane ka pukhta ajm karana ,
yah us waqt kaam ka hai jab ki tauba bande aur allaah paak ke daramiyaan ho ,
jaise sharaab noshee , lekin agar us ne huqookullaah mein kotaahee kee aur un se tauba karana.
chaahe jaise namaaz , roze aur zakaat wagaira ki adaayegi mein gaflat
aur kotaahi ki to is ke liye tauba ka tarika yah hai ki.
pahale us kotaah8 par naadim ho
phir pukhta iraada kare ki aainda in ki adaeygi mein gafalat se kaam nahin lega.
aur inhen haragiz jae nahin karega ,
Fir tamaam jae karda huqook kee qaza kare.
aur agar jae karda huqook ka taalluk bandon se ho to sehate tauba is par mauqoof hai .
jis ko ham ne pahale hukookullaah ke zimn mein bayaan kar diya hai ki
is kee soorat mein amwaal ki zimmedaari se sabuk dosh hona.
aur majloom ko raazi karana zaroori hai.
jin ka maal gasb kiya gaya , woh unhen waapas kiya jae ya un se muaaf karaaya jae .
aur woh mutallika afraad maujood aur bakaide hayaat na hon to
un ke waarisin mutallikin aur kayim maqaam afrad wa waqil ke jariye amwaal ki waapasi
aur maafi amal mein laee jae .
kunyah mein hai agar kisi shakhs par logon ke karza zaat masalan
gasb , mazaalim aur jinaayaat kee qism se hon
aur tauba karane waala un mu - taallika afraad ko nahin jaanata pahchaanata to.
itni miqdar sadqa - kara wa miskin mein qaza kee niyyat se khairaat kar de.
allaah taaala ki baaragaah mein tauba karane ke ba wujood agar un afrad ko kaheen pa le to
un se mazirat kare ( yanee un se maf8 maange )
agar mazaalim ka taalluk ijjat vagaira se ho jaise
kisee ko gaalee dena ,
geebat karana ,
to in mein wuajube tauba us shart samet jo ham ne hukookullaah ke zimn mein bayaan kiye hain yeh hai ki
jo kuchh is ne un ke baare mein kaha unhen is jurm par ittila de aur un se muaafee maange ,
agar yeh mushkil ho to pukhta iraada kar le ki jab bhee unhen paega to zaroor mazirat karega ,
agar is tareeke se bhee aajiz ho jae.
yanee majloom wafaat pa gaya ho to
Fir allaah taaala se bakhashish maange
aur allaah taaala ke fazlo karam se qawi ummeed hai ki .
Woh mazloom marham ko apane jood wa ehasaan ke khazaanon mein se de kar raazi kar dega
aur donon mein sulh kara dega kyoon ki woh jawaad , karam karane waala ,
intihaee shafqat faramaane vaala aur rahoom karane vaala hai . ( fatawa razviya , 21/121 )
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